kerro sitten oikean nelivedon käsite?Eihän saksalaiset edes tee rehellisiä nelivetoja
kyllä itse olen aina pitänyt saksalaisia jämäkkinä ajaa. toki vanhat ja kuluneet on asia erikseen. vai onko testitki ollu väärässä?
kerro sitten oikean nelivedon käsite?Eihän saksalaiset edes tee rehellisiä nelivetoja
Tiedätkö mitä eroa esim. Audi a4 quattron nelivedolla on vaikka impreza sti type r:n verrattuna? :)jarskii- wrote:kerro sitten oikean nelivedon käsite?Eihän saksalaiset edes tee rehellisiä nelivetoja
kyllä itse olen aina pitänyt saksalaisia jämäkkinä ajaa. toki vanhat ja kuluneet on asia erikseen. vai onko testitki ollu väärässä?
samsam wrote: Tiedätkö mitä eroa esim. Audi a4 quattron nelivedolla on vaikka impreza sti type r:n verrattuna?

Itse voin tunnustaa että kun Possun ostin niin merkkiä en tule enää vaihtaan! Vanhoista impuista ei kannata etes gt mallia haaveilla ku samaan rahaan saa sti mallin japanistajombbe wrote:Minkälaisia kokemuksia ihmisillä on vanhemmista impuista ja legacyista? Kunnollisia vastauksia!

Perskutarallaa sano pohjanmaanpoika kun kovan paketin joululahjaksi saiMystic wrote:^ Kerrohan sitten miten kävi..Olen (luultavasti) tuota samaista yksilöä itsekkin katsellut pahimman autokuumeen aikana.

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests