Videopelit
Re: Videopelit
Eipä ole ehtiny pelailla mitään. PSN:ään logannu viimeksi keväällä tai jotain.
Mutta....
Kohta tuleva GTA 5 on pakko ostaa ja pelata kyllästymiseen asti.
Alkukesästä tuli gameplay-traileri ja nyt ilmesty online-traileri. Vakuuttavaa!
http://www.rockstargames.com/V/
back to Los Santos baby.
Mutta....
Kohta tuleva GTA 5 on pakko ostaa ja pelata kyllästymiseen asti.
Alkukesästä tuli gameplay-traileri ja nyt ilmesty online-traileri. Vakuuttavaa!
http://www.rockstargames.com/V/
back to Los Santos baby.
Toyota Corolla KE70
Lexus GS300 gen2
Subaru Outback MY07
Lexus GS300 gen2
Subaru Outback MY07
^ Itse odotan samaa... Gta on aina ollut pelien parhaimmistoa (paitsi IV) 
- Neliveto jäänyt päälle -
Ei se IV huono ollu, ainakaan mun mielestäInsane wrote:^ Itse odotan samaa... Gta on aina ollut pelien parhaimmistoa (paitsi IV)
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta ei tiedetä miksi. Meillä teoria ja käytäntö ovat yhdistyneet siten, että mikään ei toimi eikä kukaan tiedä miksi.
Ei minunkaan, vitosta odotellaa täälläkin sen verran hyvältä on kaikki jo julkaistu materiaali näyttänyJanza wrote:Ei se IV huono ollu, ainakaan mun mielestäInsane wrote:^ Itse odotan samaa... Gta on aina ollut pelien parhaimmistoa (paitsi IV)
Nissan 200sx S14A
Ford Sierra 2.0 DOHC
Nissan Primera P11-144
Instagram: @tteijah_
Ford Sierra 2.0 DOHC
Nissan Primera P11-144
Instagram: @tteijah_
Harmi kun tulee vasta ensi vuoden puolella(?) PC versio tuosta vitosesta. Kerkeepä päivitellä konetta kun saattaa tuo vaatia paljon prossulta tehoja.
IV tulikin mentyä vasta läpi. Hyvä se omasta mielestä on.
Tottakai uusinta GTA:ta odotetaan, piti kaivaa iv eilen esiin ja alkaa paukuttaa vielä kerran läpi 
Nissan 200SX S13 -89 CA18DET Kesäauto/ikuisuusprojekti
Nissan Murano Z50 -06 VQ35DE Jokapäiväinen kehonliikutin
Nissan Murano Z50 -06 VQ35DE Jokapäiväinen kehonliikutin
No prkl tämähän meni Minä vss japtoys hommaksi...
Täytynee siis lisätä että kyllä se IV oli OK mutta ei vetänyt vertoja San Andreakselle. 
- Neliveto jäänyt päälle -
Nythän sitä Ps3 saa halvalla kun uusi on tulossa, tulee paljon halvemmaks ku päivitellä konettajake--- wrote:Harmi kun tulee vasta ensi vuoden puolella(?) PC versio tuosta vitosesta. Kerkeepä päivitellä konetta kun saattaa tuo vaatia paljon prossulta tehoja.
Ei niin, tosin tämä uusin saattaakin sit pyyhkiä muilla lattiaa ihan tosissaanInsane wrote:No prkl tämähän meni Minä vss japtoys hommaksi...Täytynee siis lisätä että kyllä se IV oli OK mutta ei vetänyt vertoja San Andreakselle.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta ei tiedetä miksi. Meillä teoria ja käytäntö ovat yhdistyneet siten, että mikään ei toimi eikä kukaan tiedä miksi.
Joo niin saattais tulla, mutta ei yhen pelin takia jaksa ostaa konsolia, joista en muutenkaan tykkää. Lisäksi kun konetta päivittelee niin toimiipa muutkin uudet pelit ja tulevat pelit. Esim BF4 odottelen myös ja sitäkään ei oikein pelata mun koneen prossulla. Koneen kasailu on myös mukavaa pikku näpertelyä.Janza wrote:
Nythän sitä Ps3 saa halvalla kun uusi on tulossa, tulee paljon halvemmaks ku päivitellä konetta![]()
- AslaMonTTi
- JUNKIE

Itselläki pitäs kone kasata joululahjaksi bf:ää varten
Gta tulee varmaan vain ostettua konsolille, kun ei malta odottaa 
o.O Elämä on kovaa, ota sämpylä O.o
Nissan Primera P11-144
Ex:
Nissan Maxima A32 Vq20de
Nissan BlueBird T12 Ca18et (Ex-työjuhta)
Mazda 626 GF
Nissan Sunny N13 x 4
Nissan Primera P11-144
Ex:
Nissan Maxima A32 Vq20de
Nissan BlueBird T12 Ca18et (Ex-työjuhta)
Mazda 626 GF
Nissan Sunny N13 x 4
Kuinka moni omistaa Ps3 + Gran Turismo 5? voitas joku ilta pitää pikkukisat tai jtn. Jos vaan on kiinnostusta ja pelit ja rensselit löytyy 
Täältä löytyy. Tsukubassa tai Suzukassa drfitikisat vois olla aika jees! Tai oikeestaa missä vaa.Janza wrote:Kuinka moni omistaa Ps3 + Gran Turismo 5? voitas joku ilta pitää pikkukisat tai jtn. Jos vaan on kiinnostusta ja pelit ja rensselit löytyy
Mitsubishi Lancer Evolution V
Kyllä driftingit pitää ajaa myösren9 wrote:Täältä löytyy. Tsukubassa tai Suzukassa drfitikisat vois olla aika jees! Tai oikeestaa missä vaa.Janza wrote:Kuinka moni omistaa Ps3 + Gran Turismo 5? voitas joku ilta pitää pikkukisat tai jtn. Jos vaan on kiinnostusta ja pelit ja rensselit löytyy
Haastava rata mutta sopii kyllä. Vielä kun sais jokusen mukaan niin ois hyvä.Epa wrote:Täältä löytyy kanssa Gran Turismo 5. Nürburgringillä kisaa?
Millasta kalustoo porukalla pelissä on?
^ Aikalailla kaikenlaista aina kyypelvaagenista formulaa ja kaikkee siltä väliltä. Suurrimmalta osin autot on kyl japanilaisia niiku vois olettaa 
Mitsubishi Lancer Evolution V