Videopelit
Re: Videopelit
Vieläkö ootte pelaamassa? Prkl unohin koko jutun ja en oo tällä hetkellä kotona, tosin kotiin päin lähössä just.
ECR33 Spec 2
Käväsin muualla mut aattelin nyt jatkaa, Janzalla näköjää jo muut pelit työstössäEpa wrote:Vieläkö ootte pelaamassa? Prkl unohin koko jutun ja en oo tällä hetkellä kotona, tosin kotiin päin lähössä just.
Nojoo oli mulla ehkä vähän eri tasonen autoki alla. Joo lisää porukkaa mukaa vaa ni ratkotaa japtoyssin mestaruus Nyrrellä!Janza wrote:Takkiin tuli ren9:ltä ihan kunnollaoli mulla tosin nissanissa alla perhefarkun normirenkaat. Vois joku päivä pelata uudestaan ja enempi sais olla porukkaa.
Mitsubishi Lancer Evolution V
Joo, lisään sut niin pelaillaan.
E: Mikä huoltokatko siellä nyt on menossa!
ECR33 Spec 2
Hyvin ainaki mulla toimii.Epa wrote:Joo, lisään sut niin pelaillaan.
ps. Laitoin j a p t o y s meet huoneen pystyy et sinne vaa ajelee. Ratana on suzuka, ni helpottaa löytämistä.
Joo piti rueta nakuttamaan Infamous 2 välillären9 wrote:Käväsin muualla mut aattelin nyt jatkaa, Janzalla näköjää jo muut pelit työstössäEpa wrote:Vieläkö ootte pelaamassa? Prkl unohin koko jutun ja en oo tällä hetkellä kotona, tosin kotiin päin lähössä just.
Nojoo oli mulla ehkä vähän eri tasonen autoki alla. Joo lisää porukkaa mukaa vaa ni ratkotaa japtoyssin mestaruus Nyrrellä!Janza wrote:Takkiin tuli ren9:ltä ihan kunnollaoli mulla tosin nissanissa alla perhefarkun normirenkaat. Vois joku päivä pelata uudestaan ja enempi sais olla porukkaa.
Ois kyllä hyvä jos sais vaikka kymmenkuntakin pelaajaa, kaikille vakio civikki alle ja baanalle
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta ei tiedetä miksi. Meillä teoria ja käytäntö ovat yhdistyneet siten, että mikään ei toimi eikä kukaan tiedä miksi.
Joo joku päivä vois uudestaan pelailla, täytyy taas vähän aikaa harjotella kun en ole pitkään aikaan pelannut Gran Turismoa niin oli tuo Nürburgring "vähän" hakusessa. 
ECR33 Spec 2
Mulla se on edelleen hakusessa vaikka oon kuintenkin aika paljon pelannu..Epa wrote:Joo joku päivä vois uudestaan pelailla, täytyy taas vähän aikaa harjotella kun en ole pitkään aikaan pelannut Gran Turismoa niin oli tuo Nürburgring "vähän" hakusessa.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta ei tiedetä miksi. Meillä teoria ja käytäntö ovat yhdistyneet siten, että mikään ei toimi eikä kukaan tiedä miksi.
Tänää sain vihdoin aikaseks käydä ennakkovaraamassa GTA V:n. Nyt kuumottaa ootella kyseistä peliä vielä entistä enemmän...
Itsehän varasin sen jo 8.2.2012

Minäki varasin jo vuosi sitte.
Enää olis ensi viikon tiistaihin odotettava. Ja minähän sen käyn hakemassa yö-myynnistä 
Nissan Maxima QX A32 1997 (VQ30DE)
viewtopic.php?f=10&t=1348
viewtopic.php?f=10&t=1348
Onkos meillä Forzassa ollenkaan driftkisoja??? 
"Meetkö sinä sinne huoriin vai tilaatko sinä sen pitsan?" -Marko
"Laita säkin rohkeasti allekirjoitukseen se bmw ni sua ymmärretään paremmin" - samsa
Nissan 200SX S13 -89 Omistanut 6 vuotta, ajanut 5000km
"Laita säkin rohkeasti allekirjoitukseen se bmw ni sua ymmärretään paremmin" - samsa
Nissan 200SX S13 -89 Omistanut 6 vuotta, ajanut 5000km
Ja GT5 vois pelailla joku päivä.? 
Nissan 200SX S13 -89 CA18DET Kesäauto/ikuisuusprojekti
Nissan Murano Z50 -06 VQ35DE Jokapäiväinen kehonliikutin
Nissan Murano Z50 -06 VQ35DE Jokapäiväinen kehonliikutin
Se ois pelattava sit ennnen tiistaitaRaze wrote:Ja GT5 vois pelailla joku päivä.?
x2. Tänää saattaisin ite keretä mut huomenna ei pysty.Janza wrote:Se ois pelattava sit ennnen tiistaitaRaze wrote:Ja GT5 vois pelailla joku päivä.?