jake--- wrote:Kyllä minäkin oon semmonen apina että tykkään kunnon cambereista yms.

, mutta tähän korimalliin ei omasta mielestä sovi yhtään isompi kulma. Tässä kun on kylki ja kaaret melko lailla suorat ja jos rengas onkin aivan vinossa niin pistää silmään pahemmin kuin autoissa joissa on isommat ja ''pulleammat'' kaaret.
http://safetystance.files.wordpress.com ... -gs430.jpg
Huomista ootellessa että näkee tämän livenä.

Kaaren alkuperäistä suoraa pokkaustahan tässä ei ole takana oikeastaan enää ollenkaan, että sen verran nuita on kuitenkin pullistettu ja puskurit muokattu sen mukaan. Täytyy joku rehellinen "pyllykuva" seuraavalla kerralla napata.

Huomenna tätä ei taida livenä pahemmin nähdä ja itselläkin tulee melko kiirus, kun olen toisella paikkakunnalla muuttopuuhissa. Täytyy yrittää sen verran sykkiä, että ehtisi ainakin lopusta letkaa ja menoa todistamaan!
atte.P wrote:Kai mä oon sit apina, mutta mua ei häiritsisi vaikka olis enemmänkin kulmaa..
Mutta saatanan hyvähän tää on, mutta itseenikin kiinnostaa onko tossa lattia maassa? Minä kun oon sitä mieltä, että pussitetut autot missä on tilaa alla on täysim turhia

Apurungon suurimmat pultit vastaa maahan tällä hetkellä; nuokin saa vielä ylemmäksi ja about 15mm lisää pelivaraa kuppimaiset syvennykset hitsaamalla (seuraavaksi on sitten taas poikkituet ja putki alimmaisena). Tosin tällä "setupilla" vähän turha, kun loppuu tila kaarista ja ulkonäöllisesti pienemmän profiilin renkaat ei ole oikein vaihtoehto. Nuilla kapeammilla "myyntivanteilla" (Type D Starformeilla) voisi sukellusta kokeilla, mutta tuossakaan ei taida enää olla suuresta kiinni että alkaa uusi etulippa ahdistamaan.

Lisäksi vaikka meneekin jo tottumuksesta, niin olisihan se mukava enemmänkin erilaisia rimpuloita varastosta alle testailla, mutta v*tuttaa aina purkaa puoli autoa atomeiksi. Shimmilevyihinkin on tainnut mennä jo pieni omaisuus.