Eeeei, me siirrytiin uudelle paikalle tuossa torstaina jo ja kuljettiin mettäteitä pitkin, ollaan tuolla ylitornion kunnan rajalla apauttiarallaa..Insane wrote:Tuliko zugun Komatsu Keminmaassa motarilla vastaan (oli siis lavetin kyydissä)?Oi että oli komea
ja kuola valuu... Eihän tähän ole edes hymiötä prkl
Olitko se sinä?
Re: Olitko se sinä?
Nopeat liikkeet on näyttäviä
No puhehan olikin vuoden aikana kuten yllä itse mainitsit, tosin sillo pitää ottaa yks noista pois, tuosta mun r32 on jo aikaa, r33 möin nyt kesällä.. Mut ei miitä mahoton ole liikenteessä, nehän on aina pajallathebe wrote:Lasketaanko entiset autot ja tallissa seisovat "katukuvaan"?Zugu wrote:No mulla ollut 2, Uikulla on yks, sit ny tullu se neliovinen r34, sit on vielä yks valkoinen r33 ja se sinun.. Siinäpä ne taitaa olla..
Ps. Mie oon näköjää taaspikku sievissä onnistunu provoaansen siitä saa ku tulee yllättäviä vapaapäiviä..
Edit, ja olihan mustikillakin joku rikkonainen lama r32 jos oikein muistan?![]()
Edit: Mutta onhan nuita lisää tullut ja hyvä tietenki
Taitaa olla liian tottaNo puhehan olikin vuoden aikana kuten yllä itse mainitsit, tosin sillo pitää ottaa yks noista pois, tuosta mun r32 on jo aikaa, r33 möin nyt kesällä.. Mut ei miitä mahoton ole liikenteessä, nehän on aina pajalla
Edit: Valkonen mk4 supra pariin otteeseen bongattu tänään
Punainen 4 Supra, 9-tiellä tampereella. Tais olla levitetty tai sitte näytti vaan.
Oliko spoileri napattu pois? Saattaa olla tallikaverin supra kyseessä. Etupuskuri siinä ainakin luo illuusion leveämmästä, mutta viimenäkemältä ei koria oltu levitelty 
Projekti s13 Rocket Bunny
Juu spoileri puuttui. Perä näytti jotenkin orvolta.
Hieno laite muuten. Maalikin oli hyvässä terässä.
Punanen EVO Mitsu kehäkolomosella. Pikkusen läjään ajettuna. Kukkaan?
Harmaa MKIV Supra ajeli kuuden aikaa saimaankadulla.
+ Valkonen Caldina ajellu useena päivänä mössön kohilla vastaa?
+ Valkonen Caldina ajellu useena päivänä mössön kohilla vastaa?
Mitsubishi Lancer Evolution V
Punanen RX-8 nähty 5-tiellä ABC Marjahaan kohdalla Iisalmessa. Pikasella vilauksella näytti hieman levitetyltä
Tunnistaako kukaan itteesä?
''Less traction, more action!''
Lappeenrannassa monta kertaa tullu nähtyä valkonen 2-ovinen impreza isolla spoikalla ja nainen kuskina 
Subaru Impreza WRX STI 1996 @ 306HP/404Nm
^Ei taida täällä kirjotella mut mitsuclubin puolella kyllä.
Mitsubishi Lancer Evolution V
Valkoinen Chaser Tourer V, tänään 16:00 - 16:20 Kehä III itään -> Tuusulanväylä -> Koivukylänväylä
Tänää ajeli Nivavaarassa mun eellä Toyota Prado, tuttu kori monelle mut tuo mallimerkintä herätti ihmetystä 
Ei taia montaa FTOta Suomessa ollakaan liikkuvana?
Nissan 200sx S14A
Ford Sierra 2.0 DOHC
Nissan Primera P11-144
Instagram: @tteijah_
Ford Sierra 2.0 DOHC
Nissan Primera P11-144
Instagram: @tteijah_