Juucso wrote:Kristian wrote:No aika pitkään se meinaa sitä maalata

Nooo toisaalta ymmärrän kun pohjat pitää tehdä, pienet hitsaukset, pohjamaalaus, sininen maali, hile lakka, uunitus, kuvutus viikon ja sitten välihionta + toinen kierros lakkaa. Ja tämä siis koriin & konehuoneeseen.
Ren wrote:Lyhyeks jää kasaus aikataulu maalauksen jälkee jos meinaat tcs:ää saada.

Tosin onhan sitä nopeemminki tehty.
Hyyyst, en mä oo menossa.

Ai et
Tuohon maalaukseen on pakko kyllä tarttua. Minä en rehellisesti sanottuna usko, että pärjäät kahdella kiekalla lakkaa, sen verran karkeaa tavaraa oli se hile, mitä ostit. Minä itse henk. koht. lähtisin vetämään jo varmuudelta enemmälti lakkaa, JOS tulee tarvetta oikoa pintoja vesihioden/myllyttäen. Olis ns. työvaroja, kun kuitenkin nyt ei tässä tapauksessa puhuta mistään perus "märkää-märälle" lakkapinnasta.
Toisekseen sikäli mikäli maalarilla ei ole aikaisempaa kokemusta hilehommista, niin varmasti kestää myös aikansa löytää sopiva työpaine, jotta ruisku ei ammu hileitä yhteen pisteeseen vaan, saa ne viuhkan mukana leviämään tasaisesti. Mielenkiinnolla odotan kallistuuko vaakakuppi maalauksen osalta onnistumiseen/korjailujen sarjaan.
Vähän kritiikkiä, mutta sitäkin pitää osata kuunnella. Tavoitteita pitää olla, mutta joskus saattaa tulla seinäkin (lue: aika) vastaan.