Alatukivarret ja etujouset kävi hiekkapuhalluksessa. Pintaan tuli epoksi ja mattamusta. Paikallinen varaosaliike lupaili hommatta uudet iskarit.

Jarrut siistin samalla ja uudet jarruputket vaihtui myös.

Toyota Corolla FX EE80 -87Tunnusomaista pullakumille on että vannetta saa etsiä jostain kumin sisältä. Vähä niinkuin tukevamman neidin maha tarttee työntää sivuun löytääkseen herkun.
Joo kyllä näitä 87:na on..Ketsune- wrote:Ai noita pitkäkattoja on nuinki uusiamulle sanottiin että tuo minun vm. 1986 on viimeisintä takavetoversiota
![]()
En melkein tajua mikä ilo tuosta 5v askista on, itsellä jos pitää päästä täysiä niin nelosella kulkee paremmin, ja taitaa myös olla taloudellisempaa menoakin
Oikea vuosimallihan tuolle varmasti on joku -85 tai -86, tuohon aikaan vaan on vuosimalliksi merkattu ensirekisteröimis vuosi. Muistaakseni datsun 100a valmistus on lopetettu -75 mutta maahantuojalle oli jääny varastoon muutamia kappaleita jotka on otettu käyttöön vasta -79-80 ja silloin on vuosimalliksi on tullut -79 tai -80.tojo1986 wrote:Joo kyllä näitä 87:na on..Ketsune- wrote:Ai noita pitkäkattoja on nuinki uusiamulle sanottiin että tuo minun vm. 1986 on viimeisintä takavetoversiota
![]()
En melkein tajua mikä ilo tuosta 5v askista on, itsellä jos pitää päästä täysiä niin nelosella kulkee paremmin, ja taitaa myös olla taloudellisempaa menoakin![]()
Näinhän se meneeToncha wrote:Oikea vuosimallihan tuolle varmasti on joku -85 tai -86, tuohon aikaan vaan on vuosimalliksi merkattu ensirekisteröimis vuosi. Muistaakseni datsun 100a valmistus on lopetettu -75 mutta maahantuojalle oli jääny varastoon muutamia kappaleita jotka on otettu käyttöön vasta -79-80 ja silloin on vuosimalliksi on tullut -79 tai -80.tojo1986 wrote:Joo kyllä näitä 87:na on..Ketsune- wrote:Ai noita pitkäkattoja on nuinki uusiamulle sanottiin että tuo minun vm. 1986 on viimeisintä takavetoversiota
![]()
En melkein tajua mikä ilo tuosta 5v askista on, itsellä jos pitää päästä täysiä niin nelosella kulkee paremmin, ja taitaa myös olla taloudellisempaa menoakin![]()
Mitä itse (en sitten tiedä täytinkö vahingossa liikaa tms) Pistin castrollin GTX:ää (10w-40) niin yllättävän hiljaseksi meni kone, piti itse hetken kuunnella että menikö kuulo.. Ja koneella ajettu tosin (kai) 386tkmtojo1986 wrote:Nyt olis Corollaan laitettu jakopää ja kk-laakerit. En nostanu konetta pois, pikkusen kallistin että sopi ö-pohja lähtemään. Öjlypumpun vaihdoin samalla tarkistettuun versioon.
Millä näistä k-moottoreista saa tuo "ompelukoneen" äänen pois ? Vaikka kuinka säädät venttiilejä, aina kuuluu se saakelinmoinen napatus..
Toyota Corolla FX EE80 -87Tunnusomaista pullakumille on että vannetta saa etsiä jostain kumin sisältä. Vähä niinkuin tukevamman neidin maha tarttee työntää sivuun löytääkseen herkun.
Users browsing this forum: No registered users and 13 guests