siinäpä se paketti sitten olisi valamista

Joo toi rainbow 10" kävi jo mielessä miltein, ei viellä toi pienehkö budjetti vara antanut myöten xD... Mutta mutta, lähetään nyt ainakin "kokeilemaan" aluksi tolla Focus Acoustics Chrome 12", jos tällä elementillä nyt alkuun pääsis ja kuulis mistä päin se eniten sitten alkaa tökkiin =) ...AslaMonTTi wrote:Jokos se on päättänyt minkä subin se laittaa?itse suosittelisin esim rainbow:in 10", jos haluat terävän toiston tupla basariin. 12'' kyllä saa suljettuna soimaan tarkasti, mutta muuten sit sointi kärsii. :S Optimaalisin ois tieten kaks 8'', mutta etköhän sie saa hyvin soimaan, kun ei kokoonopano näytä yhtään pahalta

Joo, eikä mitään hemmetin ammari viritelmiä. Kliiniä ja yksinkertaisuutta =) ...Zugu wrote:Viidakkorummut kertoikin joistain ovipahveista..siistithän noista tuli, ei yliampuvaa ja kuin ois tehtaalta (ainaki ois saanu) tullut..
.. Älä viitti, p*ska jätkä.TuonenKulkija wrote:Ja kun tosta "budjetti vajeesta" kun olen puhunut, tässä se isoin osaa syy ompi (syytän mustikkaa)

Näinhän se yleensä meneeMakke wrote:näläkä kasvaa syödessään, vai miten se meni?...![]()
xD, niinhän noi tuntuu kaikki sanovan että on hyvin soiva sarja =). Mulla tosin ei nyt mene lähellekkään nuin palajon tehoja oville xD, kun meinaan tosiaan aktiivisena ajaa tota settiä sitten aikanaan =) ...Kohju wrote:On muute tähän asti parhaiten soivat midbassot mitä oon itte kuunnellu.
ps. Itelläni vastaava sarjaja tehoa menee se 360w rms
per etuovi.

Users browsing this forum: No registered users and 24 guests