Olitko se sinä?
Re: Olitko se sinä?
paikan päällä näkyy isolta näytöltä peli 
-
tapsuchain
- SUPPORTER

Hätäsimmät näytti olevan jo paikalla. Saa nähä meenkö autolla vai jalkaudunko kaljottelun merkeissä. 
Mitsubishi Lancer Evolution V
Allu95 bongailtu eilen Kajaanin illasta autollaan.
Honda Civic Type R FN2 #05979
Honda CR-X del Sol ESi
Backwoods Customs
Honda CR-X del Sol ESi
Backwoods Customs
Samoin Shakinin bongattu "ferrarinsa" kanssa 
Käyttäjää tuskin täältä löytyy mut näin tuossa kaupan pihassa tämän uusimman facelift Corollan, valkoisena.. Eli tämä tänä vuonna uudistettu malli. Hienohan se oli ja näyttää entistä laadukkaammalta. Nice..

Nopeat liikkeet on näyttäviä
Hetki sit bongasin kaupungin tuntumasta mk1 Toyota Paseon, ei niin yleinen tuokaan..
Hopea evo V äskettäin nelostiellä cittarin kohdilla.kenenkäs on?
Bmw e91 320d m-sport -06
Bmw e60 525i m-sport -05
Bmw e60 525i m-sport -05
Lahden bilteman pihalla tänään valkonen Aristo, hopea MKIV Supra ja valkonen R33.
ECR33 Spec 2
-
AnttiJuhani
- NORMAL USER

Valakonen sivikki oli rovaniemin konexin pihalla tuossa neljän maissa. Japtoysin tarra takalasissa.
STI
^sinunko tuo kulta/kupari-värinen zeta on joka ollu laon pihalla ja missä millonkin..?
-
AnttiJuhani
- NORMAL USER

No sit mä oon sut bongannu useasti, tuossa joku päivä mentiin samaa matkaa autoillekkin laon pihalla ku mulla oli tojota sun auton vieressä, mä siinä jäin katteleenki sun autoa viereen kun lähit siitä. 
-
AnttiJuhani
- NORMAL USER

Muija on koulussa ja pikkuveli kans. Jommalla kummalla ollu lainassa auto. Konexilla olin ihan ite. En ole tainnut bongata kun hondan vaan sun kalustosta. Lauantaiksi tuliki valmistujaisia sodankylään niin ei pääse kesäkaudenavajaisiinkaan.
STI
Varmaan sit sun pikkuveljes ollu liikkeellä..AnttiJuhani wrote:Muija on koulussa ja pikkuveli kans. Jommalla kummalla ollu lainassa auto. Konexilla olin ihan ite. En ole tainnut bongata kun hondan vaan sun kalustosta. Lauantaiksi tuliki valmistujaisia sodankylään niin ei pääse kesäkaudenavajaisiinkaan.