Mitä ostit viimeksi autoosi?
Re: Mitä ostit viimeksi autoosi?
Tollasen hain Caldinaan ku alko tympiin soittaa ainoastaan yhtä cd-levyä, en nimittäin omista kuin vain tuon yhden levyn

Nopeat liikkeet on näyttäviä
Nexus 7. Vähän parempaa tabua tuohon keskikonsoliin kun ei tahdo oikein toimia enään tuo kiinatabu, ja bluetoothille ja gps:lle ois kans tarvetta 
Life's too short to drive boring cars.
Mazda 6 MPS
IG: juhoq_
Mazda 6 MPS
IG: juhoq_
Kaikenlaista sisustan härpäkettä; vaihdekepin nuppia ja pussia, mallilistaa, mittaristolediä (: ratti vielä uupuis.
Nissan 200sx S14A
Ford Sierra 2.0 DOHC
Nissan Primera P11-144
Instagram: @tteijah_
Ford Sierra 2.0 DOHC
Nissan Primera P11-144
Instagram: @tteijah_
Viimeks mitä tuli autoon ostettua nii tais olla puoltankkia diisseliä. No ei vaa tais olla tosiaan keväällä mitä tuli ostettua nykyset kesä vanteet ja kirkkaammat ledit rekkarille.
Alpine Ics-x7 vaikka autokin on vasta ämeriiköissä tulossa, seuraavaksi sitten valoja ja alustaa 
"Pohjapanssarin" hukkuneen tilalle, Ilmansuodatin + Raitisilmasuodatin, polttoainetankin korkin ja letkulämmittimen tykötarpeineen.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta ei tiedetä miksi. Meillä teoria ja käytäntö ovat yhdistyneet siten, että mikään ei toimi eikä kukaan tiedä miksi.
Tuollanen tuli myös hommattua Cubeen, vaikkei koko autoa vielä ole näkynytkäänZugu wrote:Tollasen hain Caldinaan ku alko tympiin soittaa ainoastaan yhtä cd-levyä, en nimittäin omista kuin vain tuon yhden levyn![]()
-Nissan Silvia S15 -99
Ex-Nissan Cube z11 -05 Chuki
Ex-Nissan Cima y33 -97
Ex-Nissan Skyline R33 spec II -96
Ex-Nissan Cube z11 -05 Chuki
Ex-Nissan Cima y33 -97
Ex-Nissan Skyline R33 spec II -96

Tollasen radiokauko-ohjattavan Eberspächerin hommasin 350e:lla.
On tuohon talviluisupulkkaan (6-koneiseen Omegaan) vain sellainen askarreltava että piti toimintatestaus suorittaa irrallisena.
Tulikin niin näppärä pesuvedenlämmitin että tokko raaskii asentaa autoon ensinkään. 5kW ja sankko höyryää minuuteissa.
On oikein lämpötila-anturikin niin voi katsella avaimenperästä joko on seuraava sangollinen lämmin...
...olen sairas, en kipeä...
c110kenmeri(a)gmail.com
ISKELMÄRADIOO
-"mä oon siis niii-in pahoillani kaikesta"...taas.
c110kenmeri(a)gmail.com
ISKELMÄRADIOO
-"mä oon siis niii-in pahoillani kaikesta"...taas.
SSR STAR SHARKS!
Ihan Euroopasta löyty. Pakko alkaa sitä puljua mainostamaan kun sellaisia klassikko jdm-vanteita on sillä kaverilla. Kuulemma tulossa kontillinen vanteita keväästä. Siinä on edellistä satoa.
DCw / JDMart on puljun nimi.

Mistä ne näitä näin halvalla oikein bongaa... Minäkii haluan tuohon omaaniTsun-Tee wrote: Tollasen radiokauko-ohjattavan Eberspächerin hommasin 350e:lla.
On tuohon talviluisupulkkaan (6-koneiseen Omegaan) vain sellainen askarreltava että piti toimintatestaus suorittaa irrallisena.
Tulikin niin näppärä pesuvedenlämmitin että tokko raaskii asentaa autoon ensinkään. 5kW ja sankko höyryää minuuteissa.![]()
On oikein lämpötila-anturikin niin voi katsella avaimenperästä joko on seuraava sangollinen lämmin...
Honda Civic Type R FN2 #05979
Honda CR-X del Sol ESi
Backwoods Customs
Honda CR-X del Sol ESi
Backwoods Customs
Toimiiko tuo vaan facebookin kautta? En itse löytänyt sivujaAtletti wrote:SSR STAR SHARKS!Ihan Euroopasta löyty. Pakko alkaa sitä puljua mainostamaan kun sellaisia klassikko jdm-vanteita on sillä kaverilla. Kuulemma tulossa kontillinen vanteita keväästä. Siinä on edellistä satoa.
Käyttis: Nissan Cube z11
Kesä ja Radio Rock
Sivut ovat ilmeisesti työn alla vielä. Joko puhelimen välityksellä, sähköpostilla tai facebookissa. Jos oisivat vähän lähempänä olleet niin oisin ehkä jopa saattanut lähteä hakemaan noi vanteet. 

Audii tukivarsi sarja ja mersuu hx40superi 
Ei se nopeus tapa, vaan ajo virhe
Etuperää pultit ja koneesee uduet tulpat ja öljyt + suodatin.
Mitsubishi Lancer Evolution V
Kasan putkia ja kiiltävän syylärin, 6½" 2-tie hifi kajuttimet Honkkarista, Nismo sivuvilkut, RB25 venakopantiivisteet ja Merrrrsuun kasan "huolto-osia"