Olitko se sinä?
Re: Olitko se sinä?
Samsa tuli vastaan Granvialla vastaan siinä Scanian hallien kohdalla. Matala r32 (vaalean sininen?) paavolassa ja tummanharmaa r32 vääksystä päin vastaan tänään?
ECR33 Spec 2
Sulla oli se s13? kärryllä perässä? Jäädyin täysin iteEpa wrote:Samsa tuli vastaan Granvialla vastaan siinä Scanian hallien kohdalla. Matala r32 (vaalean sininen?) paavolassa ja tummanharmaa r32 vääksystä päin vastaan tänään?
Aristo -93 3.0tt, Legnum -00 Type-S, BMW e39 -98 2,5tds
Useemman kerran nähny Iisalmen keskustassa harmaa/hopea R33 Kyllikki oransseilla vanteilla ja ilman etupuskuria, sekä hopea neloskoppanen supra. Myöskin viime lauantaina säksän hakureissulla nelostiellä jyväskylästä parikymmentä(?) km pohjoiseen laukaan rajalla bongattu komia valkoinen caldina jossa ainakin mitä kerkes kahtoo nii japanin sotalippukuvio tankinluukussa
Tunnistaako kukkaan ihteesä?
''Less traction, more action!''
Ketäs pöristeli vanhalla hiacella Perniössä? Tuntomerkit Japtoys tarra ja jalopuuratti 
Hopeinen Aristo, takalasissa Japtoys -tarra. Ajeltiin äsken peräkkäin Valkoisenlähteentietä Jokiniemeen?
JayJay wrote:Hopeinen Aristo, takalasissa Japtoys -tarra. Ajeltiin äsken peräkkäin Valkoisenlähteentietä Jokiniemeen?
Pyryn aristo (nimimerkki "ristokop") olin tuossa paripäivää sitten samaisen ariston kyydissä ja ajoit ohitte. Kovasti yritin vilkutella mutta et nää mitään huomannu
Jep. Aijoit siinä kyttiksen kohalla ohi etkä huomannu heiluttelujaMikkozkii wrote:JayJay wrote:Hopeinen Aristo, takalasissa Japtoys -tarra. Ajeltiin äsken peräkkäin Valkoisenlähteentietä Jokiniemeen?
Pyryn aristo (nimimerkki "ristokop") olin tuossa paripäivää sitten samaisen ariston kyydissä ja ajoit ohitte. Kovasti yritin vilkutella mutta et nää mitään huomannu
Mikkozkii wrote:et nää mitään huomannu
Perusristokop wrote:etkä huomannu heilutteluja
Mä oon susta vaikka kuin monesti ajanu ohi/vastaan ja ikinä et huomaaJayJay wrote:Mikkozkii wrote:et nää mitään huomannuPerusristokop wrote:etkä huomannu heilutteluja
seuraavalla kerralla nakkaan sua tojotan tunkilla, jos vaikka sitten huomaisit
Oliko se Jay Jay tänään tossa kehä kolmosella? Mulla meinas loppuu kaistassa leveys kesken ja lähtee vähän lapasesta siinä. 
Nissan Silvia s14 -93
Joo, kova suhina ja pauke vaan kuuluiHanska wrote:Oliko se Jay Jay tänään tossa kehä kolmosella? Mulla meinas loppuu kaistassa leveys kesken ja lähtee vähän lapasesta siinä.
JayJay wrote:Joo, kova suhina ja pauke vaan kuuluiHanska wrote:Oliko se Jay Jay tänään tossa kehä kolmosella? Mulla meinas loppuu kaistassa leveys kesken ja lähtee vähän lapasesta siinä.
Nissan Silvia s14 -93
Valkonen Type R Impreza ajeli mun takana eilen hetken aikaa?
Mitsubishi Lancer Evolution V