Deucci wrote:Ääni->Teho
sitäpä juuri! mulle eräs hyvinkin viisas kaveri joskus mopoaikoina sano että ääni on tehoa
Deucci wrote:Ääni->Teho

mie olen mysticin kanssa sammaa mieltä mutta putken päät vois olla yhtä pitkät itellä ei nappaa tuo että on toinen pitempi
en tosta kuvasta saa selvää että onks noi päät viistetty perän suuntasesti vai ei ?Mystic wrote:^ Joo en siis tarkoittanut että nuin alhaalla pitäisi roikkua, mutta tuossa kärjistettynä se mitä meinasin eli enemmän rakoa puskuriin sekä sivu- että pitkittäissuunnassa.Yhtä pitkien ulostulojen kannalla ollaan täälläkin..
Tuo kuvan putkihan on malliesimerkki siitä miten homma pitää toteuttaa, jos semmoisen tosi JDM-ratkaisun haluaa tehdä.
Taitaa olla samalla lailla kuten sinullakin..razz3 wrote:en tosta kuvasta saa selvää että onks noi päät viistetty perän suuntasesti vai ei ?Mystic wrote:^ Joo en siis tarkoittanut että nuin alhaalla pitäisi roikkua, mutta tuossa kärjistettynä se mitä meinasin eli enemmän rakoa puskuriin sekä sivu- että pitkittäissuunnassa.Yhtä pitkien ulostulojen kannalla ollaan täälläkin..
Tuo kuvan putkihan on malliesimerkki siitä miten homma pitää toteuttaa, jos semmoisen tosi JDM-ratkaisun haluaa tehdä.
Mystic wrote:Taitaa olla samalla lailla kuten sinullakin..razz3 wrote:en tosta kuvasta saa selvää että onks noi päät viistetty perän suuntasesti vai ei ?Mystic wrote:^ Joo en siis tarkoittanut että nuin alhaalla pitäisi roikkua, mutta tuossa kärjistettynä se mitä meinasin eli enemmän rakoa puskuriin sekä sivu- että pitkittäissuunnassa.Yhtä pitkien ulostulojen kannalla ollaan täälläkin..
en tiijä kaipaako kiiltoa mulla silmään mielyttää ko on harmaa/musta kun ei autossa ole hirveästi mitään muutakaan kiiltävää/kromistasamsam wrote:Saa paljon paremmin! Eihän tuo paha ole. Rosteristako tuo on? Kaipais kiiltoa ehkä hieman![]()
Mikk-:lla ehkä paremmin soviteltu, mutta sanoitki että ei oo vielä valmis

Mikk- wrote:Ei taida tuollainen kuvien pienennys onnistua täällä.
Users browsing this forum: No registered users and 13 guests