Mistä kummasta mie semmosenMystic wrote:Muista se uusi kampipyörä tilata nyt samalla mistä puhuttiin..
Edit: löyty jo ;D
Mistä kummasta mie semmosenMystic wrote:Muista se uusi kampipyörä tilata nyt samalla mistä puhuttiin..

Jos IHAN rehellinen olen, niin en tiedä. En ole ennen moottoria avannu, eikä oikeastaan ole tietoa. Mutta luotan isän sanaan joka on pyöriny tossa vieressä välilläAdan wrote:Eikö tuo kytkin näytä melko sileältä jo? Itte ainaki vaihoin tommosen uuteen.En tie, kuva voi vääristää.

Joo, mulla on jo toinen hammasharja menossa :D Ei se mikään viri-kytkin kyllä ole, exedy merkkinen, vakiota vastaava minun käsittääkseni. Mutta eihän mulla viriä olekkaan :)Mystic wrote:^ Oliko vielä niin, että tuo kytkin ei mikään tarvikekytkin ollut? Joko väännönkestot selvitetty, että voi alkaa niitä muita virejä ensi kaudella suunnittelemaan? ;)
Esimerkiksi Autosolilla saat jo pelkästään "raakana" hivuttamalla nuista osista jotenkin kiiltäviä tai uutukaisen näköisiä. Hammasharja on hyvä apu tuossakin. :)
Älä prkl pistä paineita.....Adan wrote:Jos nyt palataan siihen kytkinlevyyn niin oma näytti juurikin yhtä kuluneelta kuin sinunkin.No, jos tuo nyt vielä menee.
Ei turhia paineita.
Hyvältä näyttää projekti!
Edes tulevaisuuden kannalta?samsam wrote:Ihan vakio. En näe syytä pistää mitään ARP:itä.
No ei ne ARP:t mitään pelasta jos kaikki muu on kohillaan. Tietty sitte jos jotain mörkötehoja aletaan hakemaan, mutta tuskimpa käyttöautosta alan mitään semmosia hakemaan. Hyvä ajettavuus, nätti ulkomuoto ja se sievä hinttimäinen hymy ku näkee oman auton parkkiksella on tärkeimmät mulleAdan wrote:Edes tulevaisuuden kannalta?samsam wrote:Ihan vakio. En näe syytä pistää mitään ARP:itä.![]()
Users browsing this forum: No registered users and 10 guests