Ketsune- wrote:minun mielestä autosta tulee silloin liian maalipurkissa dipatun näkönen..
No kuten tuossa edellisessä viestissäni (jossa oli tuo kauko-ohjaimen kuva) kirjotinki, niin mie tykkään maalipurkissa dipatuista autoista

On tuota kaikki korinväriin-touhua ennenki harrastettu, muun muassa edellisessä "isommassa" rojektissa, ja omasta mielestä
lopputulos oli kyllä
lähtökohta huomioon ottaen onnistunut. kyllä se ulkonäköä nuorentaa kummasti, verraten vaikka T22-mallin Avensikseen, siitäkihän on se faceliftin facelifti, esmes
2001 vs.
2002, muuten samanlaiset mutta uuemmassa on kaikki korinväristä, ja paljon siistimpihän tuo 2003:nen on!

toki makuasioita, mutta tätä mieltä mie olen
Hei Mystic! laitappa näytille se photoshopattu kuva jossa olis listat yms korinvärisenä! mie olen meinanu itekki kokeilla muokata mutta taidot ei riitä

Ja juu, kirkkaat vilkut ainaki tullee varmaan tässä kuussa

kattoa vähän sitä helmahommaa että miten ne volvon helmat tuohon istuis..
Juha: joo kyllähän se siihen muotoutu

vielä ko sais oikian värin pääle
Niin ja sain asennettua tuon kauko-ohjauksenki, vaikka meinas vähän harmaita hiuksia tuottaakin, vaan loppu hyvin kaikki hyvin. Ovimoottori piti kuskin oveen tyrkätä kun tuossa karvalakkiversiossa ei moista mötkylää ovessa ole.. Mutta eipähän tarvihe ennää lukkopesää avaimella kuluttaa saatikka avaimella ovea naarmuttaa

loppu vaan päivästä tunnit kesken niin en ehtiny sisustaa kasata enkä vilkkukuittauksen johtoja vetää mutta ne viimeistelynä sitte huomenna