Riisikulho wrote:Onnee vaan ja osanotto molemmille osapuolille, mahtaneeko tämä kaunotar tulla viikonloppuna speedpartyihin/miittiin?

mitäpä lottoot?
Ei tule ei, -moneen muuhunkaan miittiin enää... Ajot on ny ajettu, ainakin tältä kesältä. Humorimielinen IFfin toimihenkilö tokaisi viel että "pelkkä HIRVIvakuutus? eihän se peuraa......."
Eipä meinannu pokka pitää, kuiten samanlainen valtion lehmähän se sekin on, halvempi vain korvata osumat.
-Kassellaan nyt, eihän tohon törmäyskaskoa tarvita, sehän se minun kylkeen törmäsi enkä minä siihen, ei meinaan ollut tasa-arvonen risteys. Muuten ois voinukin mennä peräänajajan viaksi.
Eiköön tuota keskitytä muihin vehkeisiin nyt. Melkonen ongelmagneetti tuntuu tämä olevan.
Mystikille: Sain kurvattua sen verta vastaantulijoitten kaistalle että missasi keulan ja loksupeilin, tuohon etuloksun veripärskeeseen se turpansa rullasi ekaksi, sitten kylkimyyräsi koko oven ja lopuksi katkoi sarvensa ja vasemman etujalkansa takavanteeseen. Ikkunalista lenti iloisella kaarella pellolle. Puolet perskarvoista jäi takalevikkeen ja korin väliin nalkkiin. -Mahtoi tuntua kivalta...
Onneksi on noinkin provokatiiviset vanteen offsetit, pelasti takakyljen ja loput kaaresta.
Vauhtia oli kerrankin vain se jämpti 80, tosin eihän se muuten kylkeen ois ehtintkään. Lasauksen jälkeen vilkaisin samalla taustapeiliin ettei tule takaa ketään enää päälle niin näin ku rusakko vetää tien yli myös hirmu ravilla. Kumpi lie kumpaa säikkynyt tai jahdannut vai auton pörinäkö ajoi tielle. Peltoaukea ja silleen yllätti että tienvarres on jo valmiiks pitäny olla väijyssä jossain. Vaan nopeesti tuli yhtäkaikki. Onneksi ei ollut vastaantulijoita eikä perässä hiillostajia.
R.I.P anyway.
ps. oiskoon jollain myydä apparin ovea?

...olen sairas, en kipeä...
c110kenmeri(a)gmail.com
ISKELMÄRADIOO
-"mä oon siis niii-in pahoillani kaikesta"...taas.