Sekalainen keskustelu (kaikenlainen offtopic)
Re: Sekalainen keskustelu (kaikenlainen offtopic)
Haastattelussa kouluun käyty. Jännä nähä pääseekö opiskelemaan ajoneuvoasentajaksi.
Ex: Nissan Sunny -89
Ex: Nissan Almera Gti -99
Ex: Lexus Is200 -99
Nykyinen Mazda Atenza -02
Ex: Nissan Almera Gti -99
Ex: Lexus Is200 -99
Nykyinen Mazda Atenza -02
Pitkästä aikaa löysin taas tieni tännekin
Mennyt koko kesä vähän ohi, kun oon ollut niin paljon töissä. Eiköhän tää tästä taas helpota syksyn tullen 
Muistan lukeneeni jostai joskus että joku vääntä jonki mirc kannun mut onko asia edenny mihinkään, esim. quakenetis o #nopokemonshit ja siel o ainaki koko ajan porukkaa ja porinaa nii voisha joku tämmösen kanavan väsätä japtoyssillekkin. Eihä tuo isohomma ja tarvis ku Q saada nii avot. 
-[EX]Civic EK4 VTi '98
-[EX]Civic DXi '94 
Kerran kun kunnolla kadottaa mielenkiinnon projektia kohtaan, niin taitaa peli olla menetetty?
Tekisi mieli nostaa tuosta projekti sunnystä SR20VE kone pois ja istuttaa se tuonne almeran keulalle, kun siinä olisi hyvä kori. Toisaalta, ei taas viitsisi sunnyn koria paalatakkaan, on siihen mennyt niin paljon tunteja.
Tekisi mieli nostaa tuosta projekti sunnystä SR20VE kone pois ja istuttaa se tuonne almeran keulalle, kun siinä olisi hyvä kori. Toisaalta, ei taas viitsisi sunnyn koria paalatakkaan, on siihen mennyt niin paljon tunteja.
Tiedän tunteenMai wrote:Kerran kun kunnolla kadottaa mielenkiinnon projektia kohtaan, niin taitaa peli olla menetetty?![]()
No nyt on viimeisen vuoden aikana tapahtunu sen verran, mitä olisi kerennyt tehdä muutamassa viikossa, että aika nollissa on mielenkiinto. Voi kyllä osittain laittaa senkin piikkiin, ettei ole kunnollista tallia missä voisi rakennella. Kaikki osat on pitkin kylää useammassa paikassa ja tällä hetkellä kotona vierashuoneessa on jemmassa pohjamaalatut ovet, luukut, konepellit, vannesarjat, kokonaisen sisusta yms. 
Osaako joku sanoo nopeesti pystyykö vielä muutosverokorttiin muuttamaan ite veroprosentin, kun tilasin uuden verokortin tulorajaa varten nii oli sit veropronsenttiki muuttunu 10% alemmas vaikka en ees muuttanu sitä 
Civic eg
Mulla on tapahtunut suurin piirtein sen verran viimeisen PARIN vuoden aikana, että sen ois oikeesti saanut tehtyä kuukaudessa, kun ois vaan kiinnostanut. Ja mulla kuitenkin on ihan hyvä tallipaikka, jossa pystyy tekee lähes kaiken mahdollisenMai wrote:No nyt on viimeisen vuoden aikana tapahtunu sen verran, mitä olisi kerennyt tehdä muutamassa viikossa, että aika nollissa on mielenkiinto. Voi kyllä osittain laittaa senkin piikkiin, ettei ole kunnollista tallia missä voisi rakennella. Kaikki osat on pitkin kylää useammassa paikassa ja tällä hetkellä kotona vierashuoneessa on jemmassa pohjamaalatut ovet, luukut, konepellit, vannesarjat, kokonaisen sisusta yms.
Mä ainakin vielä toukokuussa vedin verokortin antaman veroprosentin yli ja kirjoitin itse siihen tilalle uuden. Ja sen mun kirjoittaman prosentin mukaan mulle on koko kesä maksettu.Garash wrote:Osaako joku sanoo nopeesti pystyykö vielä muutosverokorttiin muuttamaan ite veroprosentin, kun tilasin uuden verokortin tulorajaa varten nii oli sit veropronsenttiki muuttunu 10% alemmas vaikka en ees muuttanu sitä
Joo no hyvä että voi vetää vielä muutoskortinkin päälleTellu wrote:Mä ainakin vielä toukokuussa vedin verokortin antaman veroprosentin yli ja kirjoitin itse siihen tilalle uuden. Ja sen mun kirjoittaman prosentin mukaan mulle on koko kesä maksettu.Garash wrote:Osaako joku sanoo nopeesti pystyykö vielä muutosverokorttiin muuttamaan ite veroprosentin, kun tilasin uuden verokortin tulorajaa varten nii oli sit veropronsenttiki muuttunu 10% alemmas vaikka en ees muuttanu sitä
Civic eg
Maanantaina tulee tieto pääsenkö opiskelee Kouvolaan automaalariks. Sit olis viikko aikaa muuttaa toiseen kaupunkiin. Ennen ku se koulu alkaa (siis jos pääsen). 
^Ei toimi.
JDM only.
JZX100 Chaser + ZVW35 käyttis
ex Legacy BR9 GT
ex Mitsubishi Airtrek Turbo-R
ex Crown Athlete GRS184
ex Atenza
ex Soarer
ex Xedos 6
JZX100 Chaser + ZVW35 käyttis
ex Legacy BR9 GT
ex Mitsubishi Airtrek Turbo-R
ex Crown Athlete GRS184
ex Atenza
ex Soarer
ex Xedos 6
Mistä saisi ostettua Japtoys -paitoja kun näkyi Rovaniemen porukalla semmosia hötsissä olevan?
Tietääkseni vain muutama kpl teetetty staffeille, tosin on ollut puhetta että niitä alettais painamaan mutta homma toistaiseksi jäissä.
ECR33 Spec 2