Sekalainen keskustelu (kaikenlainen offtopic)

Yleistä keskustelua aiheesta kuin aiheesta.
make91
SUPPORTER
SUPPORTER

Re: Sekalainen keskustelu (kaikenlainen offtopic)

Post by make91 » 22. Aug 2012 14:41

Haastattelussa kouluun käyty. Jännä nähä pääseekö opiskelemaan ajoneuvoasentajaksi.
Ex: Nissan Sunny -89
Ex: Nissan Almera Gti -99
Ex: Lexus Is200 -99
Nykyinen Mazda Atenza -02

Tellu
NORMAL USER
NORMAL USER

Post by Tellu » 28. Aug 2012 14:28

Pitkästä aikaa löysin taas tieni tännekin :) Mennyt koko kesä vähän ohi, kun oon ollut niin paljon töissä. Eiköhän tää tästä taas helpota syksyn tullen :)

tonzR
NORMAL USER
NORMAL USER

Post by tonzR » 29. Aug 2012 21:27

Muistan lukeneeni jostai joskus että joku vääntä jonki mirc kannun mut onko asia edenny mihinkään, esim. quakenetis o #nopokemonshit ja siel o ainaki koko ajan porukkaa ja porinaa nii voisha joku tämmösen kanavan väsätä japtoyssillekkin. Eihä tuo isohomma ja tarvis ku Q saada nii avot. :ugeek:
-[EX]Civic EK4 VTi '98 Image -[EX]Civic DXi '94 Image

Mai
JUNKIE
JUNKIE

Post by Mai » 30. Aug 2012 10:57

Kerran kun kunnolla kadottaa mielenkiinnon projektia kohtaan, niin taitaa peli olla menetetty? :(
Tekisi mieli nostaa tuosta projekti sunnystä SR20VE kone pois ja istuttaa se tuonne almeran keulalle, kun siinä olisi hyvä kori. Toisaalta, ei taas viitsisi sunnyn koria paalatakkaan, on siihen mennyt niin paljon tunteja.

Tellu
NORMAL USER
NORMAL USER

Post by Tellu » 30. Aug 2012 20:34

Mai wrote:Kerran kun kunnolla kadottaa mielenkiinnon projektia kohtaan, niin taitaa peli olla menetetty? :(
Tiedän tunteen :( Kävi taas tänä kesänä Silvian kanssa noi fiilikset pinnassa.. Nyt oon pikkuhiljaa niellyt pahimman tappion tuoman pettymyksen ja alkaa pikkuhiljaa motivaatio ja mielenkiinto siihenkin palata, vaikka sen valmistuminen meneekin ens kesälle. Eli älä ihan vielä luovuta, kyllä se mielenkiinto voi sieltä vielä herätä :)

Mai
JUNKIE
JUNKIE

Post by Mai » 30. Aug 2012 23:13

No nyt on viimeisen vuoden aikana tapahtunu sen verran, mitä olisi kerennyt tehdä muutamassa viikossa, että aika nollissa on mielenkiinto. Voi kyllä osittain laittaa senkin piikkiin, ettei ole kunnollista tallia missä voisi rakennella. Kaikki osat on pitkin kylää useammassa paikassa ja tällä hetkellä kotona vierashuoneessa on jemmassa pohjamaalatut ovet, luukut, konepellit, vannesarjat, kokonaisen sisusta yms. :)

Garash
SUPPORTER
SUPPORTER

Post by Garash » 31. Aug 2012 10:27

Osaako joku sanoo nopeesti pystyykö vielä muutosverokorttiin muuttamaan ite veroprosentin, kun tilasin uuden verokortin tulorajaa varten nii oli sit veropronsenttiki muuttunu 10% alemmas vaikka en ees muuttanu sitä 8-)
Civic eg

Tellu
NORMAL USER
NORMAL USER

Post by Tellu » 31. Aug 2012 11:03

Mai wrote:No nyt on viimeisen vuoden aikana tapahtunu sen verran, mitä olisi kerennyt tehdä muutamassa viikossa, että aika nollissa on mielenkiinto. Voi kyllä osittain laittaa senkin piikkiin, ettei ole kunnollista tallia missä voisi rakennella. Kaikki osat on pitkin kylää useammassa paikassa ja tällä hetkellä kotona vierashuoneessa on jemmassa pohjamaalatut ovet, luukut, konepellit, vannesarjat, kokonaisen sisusta yms. :)
Mulla on tapahtunut suurin piirtein sen verran viimeisen PARIN vuoden aikana, että sen ois oikeesti saanut tehtyä kuukaudessa, kun ois vaan kiinnostanut. Ja mulla kuitenkin on ihan hyvä tallipaikka, jossa pystyy tekee lähes kaiken mahdollisen :D Että ei sulla nyt ihan niin huonosti asiat vielä ole. Mul on enää johtosarja kotona, loput oon jo vienyt tallille. Jossain vaiheessa mulla oli kotona, kannet ja kardaani jne :shock:

Tellu
NORMAL USER
NORMAL USER

Post by Tellu » 31. Aug 2012 11:04

Garash wrote:Osaako joku sanoo nopeesti pystyykö vielä muutosverokorttiin muuttamaan ite veroprosentin, kun tilasin uuden verokortin tulorajaa varten nii oli sit veropronsenttiki muuttunu 10% alemmas vaikka en ees muuttanu sitä 8-)
Mä ainakin vielä toukokuussa vedin verokortin antaman veroprosentin yli ja kirjoitin itse siihen tilalle uuden. Ja sen mun kirjoittaman prosentin mukaan mulle on koko kesä maksettu. :)

Garash
SUPPORTER
SUPPORTER

Post by Garash » 31. Aug 2012 11:18

Tellu wrote:
Garash wrote:Osaako joku sanoo nopeesti pystyykö vielä muutosverokorttiin muuttamaan ite veroprosentin, kun tilasin uuden verokortin tulorajaa varten nii oli sit veropronsenttiki muuttunu 10% alemmas vaikka en ees muuttanu sitä 8-)
Mä ainakin vielä toukokuussa vedin verokortin antaman veroprosentin yli ja kirjoitin itse siihen tilalle uuden. Ja sen mun kirjoittaman prosentin mukaan mulle on koko kesä maksettu. :)
Joo no hyvä että voi vetää vielä muutoskortinkin päälle :D thanks!
Civic eg

Sanchez
SUPPORTER
SUPPORTER

Post by Sanchez » 31. Aug 2012 11:43

Maanantaina tulee tieto pääsenkö opiskelee Kouvolaan automaalariks. Sit olis viikko aikaa muuttaa toiseen kaupunkiin. Ennen ku se koulu alkaa (siis jos pääsen). :roll:

Epa
JUNKIE
JUNKIE

Post by Epa » 04. Sep 2012 07:49

Toimiiko muilla ESV:n sivut?
ECR33 Spec 2

Pete
STAFF
STAFF

Post by Pete » 04. Sep 2012 08:47

^Ei toimi.
JDM only.

JZX100 Chaser + ZVW35 käyttis
ex Legacy BR9 GT
ex Mitsubishi Airtrek Turbo-R
ex Crown Athlete GRS184
ex Atenza
ex Soarer
ex Xedos 6

jake---
JUNKIE
JUNKIE

Post by jake--- » 09. Sep 2012 18:06

Mistä saisi ostettua Japtoys -paitoja kun näkyi Rovaniemen porukalla semmosia hötsissä olevan?

Epa
JUNKIE
JUNKIE

Post by Epa » 09. Sep 2012 18:18

Tietääkseni vain muutama kpl teetetty staffeille, tosin on ollut puhetta että niitä alettais painamaan mutta homma toistaiseksi jäissä.
ECR33 Spec 2

Post Reply